Informácie o dopravách a platbách
I. PLATOBNÉ PODMIENKY
Kupujúci môže na území Slovenskej republiky vykonať úhradu za objednaný tovar nasledovným spôsobom:
- hotovosťou pri osobnom prevzatí tovaru na adrese prevádzky: M. Hodžu 393/5, 971 01 Prievidza.
- bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho vedený v Československá obchodná banka, a.s., č. účtu: 4019777547/7500, IBAN: SK5375000000004019777547 variabilný symbol: číslo objednávky kupujúceho. Pri platbe bezhotovostným prevodom sa za dátum zaplatenia považuje dátum pripísania celej kúpnej ceny na účet predávajúceho.
- platbou na faktúru so splatnosťou 7 dní - platí iba pre veľkoodberateľov a iba na základe vopred uskutočnenej dohody.
- platobnou kartou - po vytvorení objednávky budete presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu GP Webpay. Po zadaní potrebných a správnych údajov a autorizácii platby, platba prebehne okamžite. Podporujeme bezpečné platby.
- dobierkou - kupujúci platí za tovar kuriérovi alebo v zásielkovni pri preberaní tovaru
Kupujúci je povinný zaplatiť za objednaný tovar do 7 dní od potvrdenia objednávky. Ak kupujúci neuhradí objednaný tovar do 7 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť zaslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy na emailovú adresu kupujúceho fromou emailu o storne objednávky. Odstúpením od zmluvy zaniká zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
Daňový doklad - vyúčtovacia faktúra bude priložená k objednanému tovaru. Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru uvádzaných na internetovej stránke www.modramacka.sk. Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
II. DODACIE PODMIENKY
Objednaný tovar bude kupujúcemu zaslaný najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky a jej úhrady.
Spotrebiteľ súhlasí s primeraným predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak si to výroba objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžiadajú. V takomto prípade však bude kupujúci o zmene dodacej lehoty okamžite informovaný.
Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu niektorým zo zvolených spôsobov:
- zmluvnou kuriérskou spoločnosťou DPD (Direct Parcel Distribution SK, s.r.o.)
- kuriérom spoločnosti Slovenská pošta, a.s.
- osobne na prevádzke v Prievidzi, Milana Hodžu 393/5, 971 01 Prievidza
- na Vami zvolenom výdajnom mieste Zásielkovne
Tovar bude kupujúcemu dodaný v čo najkratšom čase od jej odoslania. O odoslaní objednávky je kupujúci informovaný emailom.
Predávajúci odosiela tovar dôkladne zabalený. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzicky obal. V prípade akéhokoľvek poškodenia obalu je kupujúci oprávnený balík neprevziať alebo prevziať a otvoriť ihneď pred doručovateľom. V prípade zistenia poškodenia vnútorného obsahu je potrebné hneď na mieste spísať s doručovateľom reklamáciu a poškodenie dôkladne nafotiť. Ak kupujúci zistí, že obsah zásielky je nepoškodený, môže ju aj naďalej prevziať. V prípade nedodržania uvedeného postupu a zistenia poškodenia obsahu po jeho prevzatí od doručovateľa nebude ďalšia reklamácia uznaná.
Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie kupujúcim.
Prepravné náklady si bude kupujúci účtovať v paušálnej výške 4,00 EUR bez DPH (4,80 EUR s DPH), ktoré zahŕňajú ochrannú obálku, kartón alebo iný obalový materiál, balné, poistenie tovaru a poštovné.
Zásielky, ktoré budú predávajúcemu vrátené ako nevyzdvihnuté, zašle predávajúci opätovne len na vyžiadanie kupujúceho a kupujúci je povinný znášať náklady spojené s opakovaným dodaním v plnej výške.
V prípade, že si kupujúci neprevezme objednaný tovar, je predávajúci oprávnený po predchádzajúcom upozornení objednaný tovar predať inému záujemcovi.
Predávajúci nenesie zodpovednosť za:
- oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (DPD alebo Slovenská pošta)
- oneskorené doručenie alebo nedoručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou alebo kontaktnými údajmi kupujúceho,
- poškodenie zavinené doručovateľom (DPD alebo Slovenská pošta). V prípade poškodenia obalu, nie je kupujúci povinný tovar prevziať a je povinný reklamovať poškodenie priamo u doručovateľa. Ak sa kupujúci rozhodne tovar aj napriek poškodeniu obalu prevziať, stráca možnosť reklamácie poškodeného tovaru u predávajúceho.