Kategórie
 
 
 
 
 
 

Informácie o dopravách a platbách

I. PLATOBNÉ PODMIENKY

Kupujúci môže na území Slovenskej republiky vykonať úhradu za objednaný tovar nasledovným spôsobom:

  1. hotovosťou pri osobnom prevzatí tovaru na adrese prevádzky: M. Hodžu 393/5, 971 01 Prievidza.
  2. bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho vedený v Československá obchodná banka, a.s., č. účtu: 4019777547/7500, IBAN: SK5375000000004019777547 variabilný symbol: číslo objednávky kupujúceho. Pri platbe bezhotovostným prevodom sa za dátum zaplatenia považuje dátum pripísania celej kúpnej ceny na účet predávajúceho. 
  3. platbou na faktúru so splatnosťou 7 dní - platí iba pre veľkoodberateľov a iba na základe vopred uskutočnenej dohody.
  4. platobnou kartou - po vytvorení objednávky budete presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu GP Webpay. Po zadaní potrebných a správnych údajov a autorizácii platby, platba prebehne okamžite. Podporujeme bezpečné platby.
  5. dobierkou - kupujúci platí za tovar kuriérovi alebo v zásielkovni pri preberaní tovaru

Kupujúci je povinný zaplatiť za objednaný tovar do 7 dní od potvrdenia objednávky. Ak kupujúci neuhradí objednaný tovar do 7 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť zaslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy na emailovú adresu kupujúceho fromou emailu o storne objednávky. Odstúpením od zmluvy zaniká zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.

Daňový doklad - vyúčtovacia faktúra bude priložená k objednanému tovaru. Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady. 

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru uvádzaných na internetovej stránke www.modramacka.sk. Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru. 

II. DODACIE PODMIENKY

Objednaný tovar bude kupujúcemu zaslaný najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky a jej úhrady.

Spotrebiteľ súhlasí s primeraným predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak si to výroba objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžiadajú. V takomto prípade však bude kupujúci o zmene dodacej lehoty okamžite informovaný.

Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu niektorým zo zvolených spôsobov:

  1. zmluvnou kuriérskou spoločnosťou DPD (Direct Parcel Distribution SK, s.r.o.)
  2. kuriérom spoločnosti Slovenská pošta, a.s.
  3. osobne na prevádzke v Prievidzi, Milana Hodžu 393/5, 971 01 Prievidza
  4. na Vami zvolenom výdajnom mieste Zásielkovne

Tovar bude kupujúcemu dodaný v čo najkratšom čase od jej odoslania. O odoslaní objednávky je kupujúci informovaný emailom. 

Predávajúci odosiela tovar dôkladne zabalený. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzicky obal. V prípade akéhokoľvek poškodenia obalu je kupujúci oprávnený balík neprevziať alebo prevziať a otvoriť ihneď pred doručovateľom. V prípade zistenia poškodenia vnútorného obsahu je potrebné hneď na mieste spísať s doručovateľom reklamáciu a poškodenie dôkladne nafotiť. Ak kupujúci zistí, že obsah zásielky je nepoškodený, môže ju aj naďalej prevziať. V prípade nedodržania uvedeného postupu a zistenia poškodenia obsahu po jeho prevzatí od doručovateľa nebude ďalšia reklamácia uznaná.  

Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie kupujúcim.

Prepravné náklady si bude kupujúci účtovať v paušálnej výške 4,00 EUR bez DPH (4,80 EUR s DPH), ktoré zahŕňajú ochrannú obálku, kartón alebo iný obalový materiál, balné, poistenie tovaru a poštovné.

Zásielky, ktoré budú predávajúcemu vrátené ako nevyzdvihnuté, zašle predávajúci opätovne len na vyžiadanie kupujúceho a kupujúci je povinný znášať náklady spojené s opakovaným dodaním v plnej výške.

V prípade, že si kupujúci neprevezme objednaný tovar, je predávajúci oprávnený po predchádzajúcom upozornení objednaný tovar predať inému záujemcovi.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za:

  1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (DPD alebo Slovenská pošta)
  2. oneskorené doručenie alebo nedoručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou alebo kontaktnými údajmi kupujúceho,
  3. poškodenie zavinené doručovateľom (DPD alebo Slovenská pošta). V prípade poškodenia obalu, nie je kupujúci povinný tovar prevziať a je povinný reklamovať poškodenie  priamo u doručovateľa. Ak sa kupujúci rozhodne tovar aj napriek poškodeniu obalu prevziať, stráca možnosť reklamácie poškodeného tovaru u predávajúceho. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia